El Barça guanya amb diferència al Bilbao i es fica líder provisional. Partidás del Barça amb un onze que la majoria eren de la cantera. Fins i tot Chygrynskiy va jugar bé. Jeffren va fer el seu primer gol amb el primer equip del Barça. Després Bojan amb un doblet va sentenciar el partit i Messi encara el va senteciar més. Susaeta va fer el gol de l'honor. Per cert, jo hi vaig ser-hi.
Vinicius entra en el club más exclusivo
Fa 16 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada