Manlleu va acollir aquest cap de setmana la XXV Ciutat Gegantera de Catalunya. Hi van particiapar 400 gegants. Jo el Dissabte vaig portar gegants (els de la Vall de Sitges) i va estar molt bé. El primer dia (Dissabte) van haver-hi a vora 150 gegants i es van dividir en 4 cercaviles. El dia següent (Diumenge) van haver-hi 400 gegants que es van dividir en 5 cercaviles. Vaig veure dos gegants que eren en Mortadelo i en Filemon de la colla del Drac d'Or (Hospitalet de Llobregat). Va estar molt bé !!!
Vinicius entra en el club más exclusivo
Fa 15 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada