Aquesta setmana toca "Everything is not as it Seems" però en Castellà de la serie "Los Magos de Waverly Place" del canal "Disney Channel". La canço és de la Selena Gomez (protagonista de la serie).
Vinicius entra en el club más exclusivo
Fa 13 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada