
Ahir día 6 vaig anar a Isla Fantasia, un Parc Aquàtic a Premià den Dalt. Hi havien moltes atraccions com: Kamikaze, Aquamanía, Tobogans petits, Blandos ... Hi havien tantes que no m'enrecordo. És molt divertit !!! També hi havia una galleda gegant que et tirava aigua.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada