Espanya perd 0-1 contra una de les pitjors sel·leccions del Mundial. Espanya va dominar clarament els primers 45 minuts (i els altres 45 també) però van acabar sense gols. A la segona part va marcar Fernandes amb una sortida HORRIBLE de Casillas. Entra per davant (també ho va fer contra l'Osasuna i li van marcar) d'una jugada individual i que Fernandes li toca amb el tacos a Piqué a la cara i li fa un trau. Xabi Alonso va fer un senyor travaser desde la frontal iSuiza també va fer un pal. A Espanya li toca reaccionar (encara té dos partits) per conseguir els vuitens i la primera plaça del grup (per no estar contra Brasil als vuitens) i per conseguir el seu primer Mundial !!! Per cert, Villa va estar completament desconecat del partit. Iniesta es va fer mal.
Vinicius entra en el club más exclusivo
Fa 15 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada