Aquesta setmana toca "I'm Yours" de Jason Mraz. El vídeo oficial que hi havia abans el van suprimir.
Vinicius entra en el club más exclusivo
Fa 15 hores
Hola em dic Arnau i vaig nèixer el 25 de Març de 1999. Aquest és el meu blog i espero que pogueu disfrutar les coses que fico. No sé si ho sabies però, a sota de l'entrada hi ha l'hora i una cosa que per exemple posa "barça". Bé, si cliqueu allà veure totes les coses del Barça. Hi ha moltes coses interesants i gracioses !!! I si us agrada la música, entreu al meu altra blog: arnaumessi.blogspot.com A sota del tot, hi ha una lloc on fica "missatges antics" i veuràs les coses més velles del blog.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada